sâmbătă, 24 martie 2012

''Sagetile lui Cupidon''

M-au rugat niste prietene sa le fac ceva de Valentine's Day sa imparta la prieteni.M-am gandit la sagetile lui Cupidon.Initial as fi optat pentru niste jeleuri in forma de inimioare...dar de unde?..nici sa vreau nu gasesc ceva ca lumea in orasul asta...asa ca, din nou am improvizat.Am facut un blat rosu cu branza si l-am decupat in forma de inimioare.Am imbracat apoi inimioarele in pasta de zahar rosie si ta..da,  gata sagetile iubirii.Ambalate corespunzator,sagetile isi vor gasi jumatatea in foarte putin timp.
Abia astept impresiile  lor:-)
Reteta la aceasta prajitura este pentru o tava normala.Este foarte buna,eu doar am adaptat-o la o alta prezentare.
Enjoy!
Ingrediente:
Blat:
-360 gr. faina
-400 gr.zahar
-3 linguri cacaua
-1/2  lingurita de sare
-1/2 plic praf de copt
-3 oua mari
-240 ml.ulei
-4 linguri de lapte( impartite 2 si 2)
-1 lingurita esenta de vanilie
-2 lingurite otet
Stratul de branza:
-800 gr.crema de branza
-170 gr.zahar tos
-2 oua
-2 lingurite esenta de vanilie
Mai ne trebuie :
-pasta de zahar rosie
-unt
-1 pachet de sticks-uri Chio cu orice aroma doriti...nici ca mai conteaza:-)

Mod de preparare:
  • Intr-un bol amestecam faina ,zaharul,cacaua,sarea,praful de copt si apoi il punem deoparte.
  • In alt bol mixam ouale ,uleiul,2 linguri de lapte,esenta de vanilie, si otetul.
  • Adaugam la oua  ingredientele uscate si mixam pana se combina bine.
  • Luam o treime din aluat,il amestecam cu celelalte 2 linguri de lapte si il punem deoparte.
  • Restul aluatului il turnam in tava tapetata cu hartie de copt si cu o spatula nivelam suprafata intinzand uniform.
  • Batem cu mixerul  branza si zaharul pana devine pufoasa cam 2 minute.Adaugam ouale si mai batem pana se combina complet.
  • Punem crema de branza peste mixtura din tava si o intindem usor.
  • Turnam incet si treimea de compozitie pusa deoparte peste stratul de branza.
  • Punem tava la copt pentru 30 de minute la foc iute, pana mijlocul este tare si ferm la atingere.Puteti face daca doriti si testul scobitorii. Dupa ce scoatem tava din cuptor ,lasam blatul sa se raceasca complet.
  • Folosind o forma de inimioare decupam forme pe care le ungem cu putin unt si apoi le  imbracam in pasta de zahar rosie.Capetele sagetilor le facem tot din inimioare ,dar le decupam putin pe mijloc.Bagam in ele cate un sticks trecut prin putin unt cat sa faca priza si apoi le dam la rece.
Mai trebuie ambalatate ai apoi  este gata un desert ,sau un cadou perfect pentru Valentine's day.Etichetele folosite de mine arata asa:

Asa arata sagetile lui Cupidon,ambalate in pungulite cu etichete:

Tot din aceasta prajitura am facut si niste acadele ca sa aiba si fetele cu ce se delecta:-))))
Am procedat la fel ca si cu sagetile,diferenta este ca le-am taiat cu o forma de inima mai mare.Arata asa:

Si varianta ambalata arata cam asa:
Happy Valentine's Day!!!

5 comentarii:

  1. Tare dragut blogul tau. Ma bucur ca l-am descoperit. Ai retete excelente si o prezentare curata, eleganta. Felicitari! Cat despre sagetile lui Cupidon, ai fost foarte inspirata. Cred ca s-au bucurat toti cei care le-au primit cadou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rita multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase si pentru apreciere :-))
      Te mai astept pe la mine cu mare drag oricand!
      Pup.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...