sâmbătă, 24 martie 2012

Cosercute cu caise



Ingrediente:

-250 gr.aluat foietaj
-1 kg.caise
-100 gr.fulgi de migdale
-cateva cubulete de zahar(eu nu am avut si am pus zahar vrac)
-1 borcan dulceata de caise
-1 galbenus de ou
-1 lingura de faina

Mod de preparare:

1.Intindem aluatul foietaj si il taiem in patrate.Eu am luat aluat foietaj gata taiat de la Kaufland.

2.Punem intr-o tigaie fulgii de migdale sa se usuce.

3.Amestecam apoi fulgii cu dulceata de caise.

4.Pe fiecare dreptunghi de foietaj punem cate o jumatate de caisa.

5.Apoi cate un cub de zahar sau o jumatate de lingurita de zahar.

6.Apoi cate putin din amestecul cu fulgi.

7.Impaturam adunand fiecare colt.

8.Le ungem pe fiecare cu galbenus de ou si le asezam pe o tava in care am pus hartie cerata si am presarat putina faina.

9.Le dam la cuptor can 30 de minute pana devin aurii.Cand sunt gata le pudram cu zahar pudra.

10.Le servim calde cosercutele,dar si reci.

Pofta buna!

Note:Aceste cosercute se pot umple si cu prune sau cirese.
Puteti inlocui dulceata cu jeleu de caise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...