sâmbătă, 24 martie 2012

Rondea de peste cu legume in stil chinezesc


Ingrediente:

-400 gr. file de somon
-200 gr.file de pangasius(sau orice alt peste alb)
-1 foaie de nori
-1 ardei gras portocaliu/galben
-1 ardei gras rosu
-1 ardei gras verde
-1 dovlecel verde
-1 morcov
-cateva buchetele de broccoli
-sare si piper
-putin unt
-100 ml sos de soia 

Mod de preparare:

1.Dam pestele cu sare si cu piper.Taiem pestele fasii potrivit de groase si inalte cam de dimensiunea unui inel de inox mai mare.

2.Feliile de peste alb le invelim in cate o bucatica de foaie nori,pe care o taiem cu o foarfeca la dimensunile potrivite.

3.Ungem inelul mare de inox cu unt.Dintr-un carton de la folia alimentara am mai improvizat un inel mai mic pe care l-am taiat la inaltimea inelului mare si l-am invelit in folie de aluminiu.

4.Fixam in mijlocul inelului si inelul cel mic improvizat.

5.Incepem sa asezam de jur imprejur cate o bucata de somon si o bucata de peste alb imbracat,presam usor pana se aseaza toate bine.

6.Asezam inelul intr-o tava si apoi dam tava la cuptor pana se rumeste pestele.

7.Intre timp taiem ardeii si dovlecelul fasii(pe care eu le-am decupat pt.aspect)le dam cu sare si cu piper si le punem la calit intr-o tava.Broccoli il punem la fiert in apa cu sare.


8.Morcovul il taiem tot fasii(eu l-am taiat fasii foarte subtiri)si il calim in putin unt.

9.Dupa ce s-au terminat toate,asezam pe farfurie rondeaua de peste desprinsa cu grija de pe inel si asezam frumos si legumele pe farfurie.

10.Servim preparatul cu sos de soia.

Pofta buna!

NOTA:Daca vreti sa dati un plus de stralucire rondelei ungeti-o cu putina gelatina.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...