sâmbătă, 24 martie 2012

Rulou din piept de pui


Dupa ce am terminat de preparat mancarurile asiatice mi-au ramas doua foi nori,asa ca m-am gandit sa le pun in ruloul pe care urma sa il pregatesc.Spre surprinderea mea iesit mult mai aspectuos iar gustul avea o usoara aroma in plus.A fost gustos.Eu am pregatit doar doua portii,dar reteta este pentru 4 portii.
Enjoy!

Ingrediente:
-600 gr.piept de pui
-inca 200 gr.piept de pui pentru tocat
-2 foi nori
-200 gr.cascaval
-2 oua
-gogosar rosu,galben si verde(cateva felii)
-4 linguri de faina
-1 morcov
-verdeata
-sare si piper
-ulei de masline
-seminte de in si de susan
-4 rosii potrivite
-cateva frunze de rucola
-condiment pentru carne de pui
Pentru sos:
-4 linguri crema de branza fina (eu am folosit Philadelphia)
-1 lingurita de hrean
-1 lingurita de smanatana
-sare si piper alb

Mod de preparare:
1.Portionam pieptul de pui (cele 600 gr) in 4 bucati si le batem usor cu ciocanul de snitele.
2.Morcovul curatat il punem la fiert in apa cu sare.
3.Intr-un robot punem la mixat pieptul de pui(cele 200 gr),gogosarii taiati fasii,faina,verdeata,cascavalul si condiment de pui pana devine ca o pasta .
4.Amestecam apoi pasta rezultata cu galbenusurile si cu albusurile batute spuma,usor,de sus in jos pana se omogenizeaza.
5.Foile de nori le taiem in doua.Asezam cate o bucata de carne pe fiecare nori.
6.Dam carnea cu condiment,apoi intindem pasta din piept de pui,asezam pe lung felii de morcov si rulam usor.
7.Impachetam fiecare rulou in folie de aluminiu,strangem bine la capete si apoi le punem la fiert in apa fierbinte,cam 10-15 minute.Cine doreste,dupa ce indepartati folia de aluminiu,puteti sa il prajiti putin si pe gril.
8.Intre timp pregatim sosul asa:cu mixerul amestecam bine branza cu hreanul,smantana,sare si piper.Taiem capacul unei rosii,o scobim putin si punem sosul inauntru.
9.Intr-o tava punem putin ulei si cateva semintele de in si de susan pe care le prajim putin si apoi tragem deoparte.
10.Cand e gata ruloul il scoatem,il lasam sa se tempereze si apoi il taiem in felii mai groase.Dam fiecare felie prin seminte si le asezam frumos pe farfurie.
11.Punem si rosia cu sosul alaturi,putin din semintele prajite in ulei si cateva frunze de rucola.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...