miercuri, 22 august 2012

Tort cu zane pentru adorata mea Karina:-)

     
O iubesc nespus de mult pe nepotica mea!!!!
Este copia mea fidela si parca ar fi fetita mea.Cand ma uit la ea si la cat de mult ii place sa ajute la bucatarie parca ma vad pe mine cu multi ani in urma cand umblam dupa mama cu ochii mari si plini de nerabdare sa o ajut cand se punea pe treaba sa-mi pregatesca tortul de ziua mea.Stangacia mea era trecuta cu vederea caci mai si buctam sau faceam cate o boacana,insa ea ma lauda la fiecare pas si acest lucru ma incuraja atat de mult!!!
Azi este ziua lui Karina!!!!
Tortul de anul trecut cu toate ca fost superb n-a apucat sedinta foto,doar cadourile pentru copii.Va amintiti de briosele bufnita nu-i asa?Anul asta n-aveam de gand sa ratez ocazia si am planuit impreuna un tort.Vorbeam despre el inca de anul trecut cum am putut,ba prin telefon,ba prin mess,caci ea este departe de mine:-(((
Ei bine,am intors pe toate laturile povestea lui,ne-am hotarat de mii de ori la un model si tot de atatea ori ne-am si razgandit.Intr-un final am stabilit si a iesit tortul ce o sa-l prezint azi.
Karina iubeste zanele foarte mult,nici nu ma mir pentru  ca ea insasi este o zana micuta,dragalasa,frumoasa si gingasa,fara exagerare(sigur daca ati cunoaste-o mi-ati da dreptate:-)))asa ca,tortul trebuia sa fie obligatoriu cu zane.Si nu una ,nici doua ,ci 7 zane,cati anisori implineste.Sapte zane,trei etaje...de ce? pentru ca,citez:''unul este pentru mami,unul pentru tati si unul pentru mine'' (bine ca nu mai are vreo 2-3 frati ca o incurcam:-)))glumesc bineinteles).
Deci am stabilit zane...bine,bine,dar cum sa le fac?si ce sa reprezinte ele pe tort?
Apoi bang...mi-a venit o idee: tot ce ii doresc eu sa fie asternut pe cate o placuta din pasta de zahar si aa reprezinte cadoul adus de fiecare zana in parte si anume:
-sanatate
-intelepciune
-implinire
-iubire
-noroc 
-bani 
-fericire
Poate nu este cel mai perfect tort din punct de vedere tehnic,dar cu siguranta ca a fost cel mai frumos si emotionanat  cadou pe care i-l puteam face,dar si cel mai frumos tort pe care l-a avut pana acum:-)))A fost foarte incantata,n-as putea descrie in cuvinte sentimentul si reactia,nu cred ca as gasi asemenea fraze.
Reteta nu am sa o mai scriu este aceeasi cu cea a tortului Dino,difera doar crema care a avut alta aroma.
Am sa fac doar mici precizari in ceea ce priveste realizarea lui.Sper sa va fie de folos:-)
Acestea find spuse,''LA MULTI ANI''!draga mea Karina,postarea asta este dedicata special tie,alaturi de toata iubirea si gandurile mele bune.
Mai e putin si vei pleca,imi va fi foooooarte dor de  tine,dar sper sa ne revedem curand.Tot pe aceasta cale sper ca taticul tau sa vada tortul inainte de a ajunge acasa...cica se vroia o surpriza:-))).Deci Adi,vizionare placuta:-)))
Voua tuturor va doresc numai bine si sa fiti inconjurati de tot atata iubire si fericire cu cata sunt inconjurata eu de minunea asta mica a mea,nepotica Karina.
Pupici!!!!
Dupa ce am copt blaturile am facut se decoratiunile.Din pasta de zahar si turta dulce am facut palariile ciupercutelor.

Tot in pasta de zahar am facut piciorusul,am trecut prin el o frigaruie si am fixat deasupra palaria.

Am modelat zanele sustinute de o frigaruie.

Le-am pictat cu colorant ochii,nasul si gura.

Pentru rochita am decupat o bucata de pasta de zahar si i-am facut cateva modele cu o rola.
                         

Aripile le-am modelat din pasta de zahar si le-am fixat pe o scobitoare.Cand s-au uscat le-am fixat in spatele zanelor.

Am pus toate decoratiunile pe o placa la uscat.

Am imbracat fiecare tort in pasta de zahar rozalie apoi a baza am pus cate o bentita cu modele facute tot cu rola.

Am asezat zanele,ciupercutele si toate floricele pregatite pe tort.Pe suport am mai pus ciupercute si floricele.Fiecare zana transmite mesajul ei,si anume:
INTELEPCIUNE

SANATATE

FERICIRE

BANI

NOROC

IMPLINIRE

IUBIRE

Atat a fost!Asa arata tortul final.Clipe pline de magie s-aveti si voi!!!

7 comentarii:

  1. Cat de frumos este!!!!! La multi ani nepoatei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Woww, cu siguranta a fost incantata, arata minunat! E multa munca depusa la capodopera asta, dar cu siguranta a parut mult mai usoara stiind ca o faci pentru cineva asa drag! La multi ani sanatosi nepoatei tale, iar cele 7 zane sa o insoteasca mereu!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate Poliana...cand e pentru cineva drag e mult mai usor:-)
      Multumim frumos de urari,asa sa dea Dumnezeu.
      Pupici multi:-))))

      Ștergere
  3. Ce frumos ti-a iesit si cred ca ce mult ai muncit la el! :*
    La multi ani nepoatei! :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina multumim frumos!!!
      Am muncit ceva la el,dar s-a meritat,a fost asa de fericita:-)
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  4. exceptional si multumesc pentru explicatii, chiar ma intrebam cum se modeleaza fetitele...nu prea am gasit pe nicaieri.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...