joi, 16 august 2012

Conserva de morcovi cu rosii

Asta'i o conserva pe  care o pui in cratita si este aproape gata un fel mancare.Mai adaugam o mana de orez,cateva legume si ne rezulta o garnitura in doi timpi si trei miscari....sau de ce nu, o ciorba.Peste o conserva de morcovi si rosii,punem putina supa de legume(sau carne ) cativa cartofiori si vom avea o ciorbita aburinda pe care sa o savuram in zilele geroase de iarna.Aceasta conserva o putem servi si ca atare,sub forma unei garnituri de morcovi.De ce ?Pentru ca este absolut delicoasa:-)))
Enjoy!!!


4 comentarii:

  1. Ti-am spus ca nu mai intru la tine pe blog ???
    Ma omori...Zilele astea nu am avut timp nici sa respir iara tu inca pui pe iarna...

    Astept inca adresa ta...sau te-ai razgandit si nu mai vrei zmeura ??
    Te pup !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh Alex,stiu ce zici,se pare ca timpul liber a devenit o raritate si ceva foarte scump la noi in ziua de azi,insa io m-am smecherit,si ca sa apuc sa le fac pe toate am inceput sa fug...nu mai merg agale cum faceam pana acum,ca n-am cum,in ritmul ala lent n-apucam sa fac nimik;-(
      Seara cand e gata ziua,ma simt de parca am fost la maraton...dar asta e,macar sunt implinita ca am terminat tot ce mi-am propus pe ziua respectiva,si nu's putine...sti tu:-)))
      Sigur ca mai vreau zmeura,trimit si mail-ul,dar am fost pe la tara si m-am luat cu altele,scuze.
      Te pup cu drag!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...