joi, 2 august 2012

Catina cu miere

Catina cu miere, alta portie de sanatate.
Asta-i pentru cei mari si tari :-) ...boabele sunt super acre, te strang de gura cand iei o lingurita si mai, mai ca-ti ies ochii din cap ca si la melc:-)))
Daca stai sa te gandesti ca e dulce ca are miere  ....in acest caz, mierea e la kilometrii distanta, nu face fata unei lingurite de boabe de catina.Eu cred ca mierea are mai mult rolul de a o conserva si foarte putin de a-i lua din acreala.
Partea cea mai buna este ca consumi fructul in starea lui naturala, beneficiezi de toate proprietatile.Ce ne-am mai putea dori???Sta foarte bine mult timp conservata in miere si odata ce borcanul este deschis, sta foarte bine si daca nu e pusa la frigider.Puteti sa o pastrati si la rece daca doriti, dar nu e absolut necesar.
Ce-mi place la acest amestec este culoarea minunata aurie pe care o au impreuna, de-a dragul te uiti la ea.
Urmeaza siropul de catina.Stay tunned!!


Bun, reteta e... foarte simpla si procedam asa:
  • Punem ce cantitate dorim de boabe de catina (spalate si uscate bine) in borcane, dar nu le umplem numai de trei sferturi, turnam miere pana se umple, amestecam usor si inchidem.
  • Daca vreti totusi sa faceti un balans intre miere si catina puneti in borcan cantitati jumi-juma.Le puneti apoi la pastrat.
  • Inainte de activitati fizice intense si nu numai,poate fi si cura de vitaminizare,1-2 lingurite din acest amestec,va vor fi de ajutor.
  • O recomandare :interzis copiilor...fac urat  !!!!Mai bine lor le dati siropul, sunteti mai in siguranta  :-)))
Fiti tari si sanatosi!!


8 comentarii:

  1. Sa stii tu ca eu nu mai intru pe blogul asta al tau ... Mai nenorocit ... Preparatele ca preparatele dara pozele ma omoara...
    Dau la schimb butasi de zmeura pe niste miere cu catina... merge ??? ca tare trebuie sa ma vitaminizez putin ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Batem palma Alex!!!
      Astept detalii si adresa,apoi sa vezi tu vitaminizare!!!
      PS.Poti trimite adresa prin comment,nu-l public.Astept!
      Te pup!

      Ștergere
  2. Sanatate curata in borcanelul tau:)! Minunat!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O "bomba"cu vitamine aceasta catina.Eu ii dau si Dianei,face putin urat la inceput,dar dupa aceea este totul bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios???Poate lua boabele?
      Ai noroc,cu ai mei n-am sanse:-(,insa ma bucur ca beau siropul:-)
      Va pup:-)

      Ștergere
  4. Daaa,am norocul asta.Le si mesteca foarte bine.Mie mi sa face gura punga cand o vad,dar ei nu-i spun nimic.Ma gandesc sa nu faca figuri.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...