duminică, 5 august 2012

Cornete cu crema de branza

Sunt super pufoase si cremoase!O gustare perfecta!
Ingrediente:
-1 pachet mic de aluat foietaj
-1 ou
-putin susan(pentru presarat)
-2 cutii crema de branza fina
-1 ceapa micuta
-1 legatura de marar
-sare si piper

Mod de preparare:
1.Desfacem aluatul foietaj si il taiem fasii lungi cam de 25-30 cm.si cam de 1-2 cm latime.Pe cornete de inox infasuram aluatul .Cand cornetele sunt gata formate le ungem cu ou batut si presaram deasupra susan.
Le asezam intr-o tava in care am pus hartie cerata si dam tava la cuptor  la foc iute, pana devin aurii.


2.Intre timp, intr-un castron punem branza,ceapa data pe razatoarea mica si scursa de zeama(eu am strecurat-o cu ajutorul unui tifon),o jumatate din cantitatea de marar tocat,sare si piper.Amestecam foarte bine pana totul devine o pasta...ca o crema.


3.Cu crema obtinuta umplem cornetele (ne ajutam de un pos ).


4.Tavalim capatul lat al cornetului de foietaj prin marar tocat fin.

Gata!!!
Pofta mare!

9 comentarii:

  1. Wow,cred ca sunt super bune. Nush daca ti-am mai zis, dar ador preparetele cu branza, si cele cu foietaj. Vin la tine la masa, e ok? :P Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata de nota 10+! Mi s-a facut foame instant, cand le-am vazut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un cornet delicios vreau si eu,arata minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmm....DELICIOS , CEVA ASEMANATOR AM FACUT SI EU DAR ALUATUL NU ERA DIN FOIETAJ ...O SA-L INCERC .

    RăspundețiȘtergere
  5. Huh...excelent! Sunt sigura ca gustul e pe masura imaginatiei!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...