miercuri, 23 mai 2012

Prajitura crocanta



Sa stiti ca numele nu spune tot!In aceasta prajitura se ascunde ciocolata, biscuiti graham si surpriza ....unt de arahide .Ei bine ,toate fac ca acesta sa fie un desert perfect si rapid .

Ingrediente:


-7 -8 biscuiti integrali
-150 gr. marshmallows
-300 gr.ciocolata menaj
-100 ml . sirop de zahar
-3 linguri de unt
-115 gr. unt de arahide
-150 gr. orez expandat

Eu am folositi biscuiti din acestia:

Mod de preparare:

1.Ungem un vas de yena care se potriveste sa intre in cuptorul cu microunde cu unt sau ulei.Aranjam biscuitii graham intr-un singur strat(daca e nevoie mai rupeti din biscuiti).

2.Presaram marshamallows peste biscuiti si dam vasul la microunde pt.1 minut sau pana marshamllow sunt umflate.Scoatem vasul si lasam sa se raceasaca de tot.

3.In alt vas amestecam bucatelele de ciocolata ,siropul si untul.Dam la microunde aproape 1-2 minute sau pana ciocolata este topita amestecand la fiecare 30 de secunde.Adaugam in compozitie ,untul de arahide si orezul expandat.Amestecam pana se combina toate.

4.Turnam amestecul obtinut peste marshmallow intinzand cu o spatula .

5.Dam tava la rece pana se intareste.Taiem in bucati (aproape 12) si apoi...servim.


Pofta mare!!!

4 comentarii:

  1. Arata minunat :) Eu nu am vazut inca orez expandat :( poate ca nu m-am uitat eu bine ;) Dar mai caut ca am ceva in plan ;P

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea mersi ;-)))
      Orez expanadat eu am luat de la Kaufland ,raionul cu cereale.E foarte practic in diverse prajituri,in plus gustos si sanatos.
      Abia astept sa vad ce pregatesti cu el.
      Te pup :-))

      Ștergere
  2. Ce idee grozava !!! Imi place tare !! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...