duminică, 13 mai 2012

Frigarui de vitel

Un preparat cu tenta coreeana.Mie mi-a placut tare mult.Aceste frigarui se pot pregati atat pe un gratar,cat si intr-o tigaie grill...delicios!
Enjoy!
Ingrediente:
-800 gr.muschi de vitel
-2 linguri seminte de susan
-4 linguri sos de soia
-1/2 lingura de zahar
-1 pahar de vin ab
-1 catel de usturoi
-patrunjel
-sare
-optional cateva picaturi de sos Tabasco(eu am mai avut in frigider si am pus putin)

Mod de preparare:
1.Intr-o tigaie punem foarte putin la prajit susanul.
2.Intr-un vas punem usturoiul zdrobit,sosul de soia,zaharul,vinul ,susanul si cateva picaturi de sos Tabasco.

3.Carnea o taiem in felii lunguiete si le punem in vasul cu marinata. Dam vasul la rece pentru o ora.Tot in acelasi timp, punem 8 frigarui intr-un vas cu apa rece ,sa fie perfect acoperite de apa.

4.Scoatem apoi vasul de la rece si pe doua frigarui infigem fasii de carne.Le punem pe un gratar (sau pe un grill) la prajit ,le intoarcem de mai multe ori si de fiecare data cand facem acest lucru,le trecem inca odata prin sosul marinat ramas in vas.Le lasam la rumenit pana carnea este patrunsa.La sfarsit ,adaugam patrunjelul tocat marunt si sare .
5.Servim frigaruile de vitel cu orez natur.
Pofta buna!

16 comentarii:

  1. Minunata reteta si prezentarea. Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata !!!!!
    Felicitari pentru blog, minunate retetele tale!!!!
    Pupici dulci!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona mersi frumos!
      Mi-era dor sa stiu de tine,nu am mai vorbit demult...
      Te pup si eu :-)))

      Ștergere
  3. ce-mi faci tu mai fata cu reteta asta? ma omori cu zile. Super buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioi...delicios !!!!
    Foarte imi place reteta asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi plac aceste frigarui , arata perfect !!! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...