vineri, 11 mai 2012

Lollipops

Sincer va zic...ma controlez mai greu cand e vorba de dulciuri, pur si simplu nu le pot rezista .Am mai facut caramelele astea, dar de sedinta foto nici ca veni vorba:).
De atunci le-am mai adaugat un ingredient ca sa fie puuuuuutin mai crocante: orez expandat.. ca-mi era cel mai la indemana :-) Rezultat:perfecto !!!
N-am de gand sa ma opresc aici, am sa fac si cu nuci si cu alune si cu .....multe altele.O sa va tin la curent. Pana atunci varianta biscuiti Oreo, caramel,orez expandat si ciocolata:)
Enjoy!
Ingrediente:
-2 pachete de biscuiti Oreo
-1-2 linguri de unt(depinde cata crema au )
-cam 50-100 gr.orez expandat
-1 borcanel de caramel (l-am avut gata pregatit)
-150-200 gr.ciocolata menaj
-bete de frigarui micute

Mod de preparare:
1.Macinam intr-un robot biscuitii Oreo.Adaugam apoi o lingura de unt si omogenizam bine.Daca ne rezulta o pasta destul de solida cat sa o putem modela intre palme este bine, daca este prea seaca si sfaramicioasa mai adaugam si cea de-a doua lingura de unt.
2.Cand am ajuns la consistenta mentionata, modelam intre palme bilute potrivit de mari.Le asezam pe o tava si le punem la congelator pana topim ciocolata si caramelul.
3.Pe baie de abur topim ciocolata menaj, intr-o craticioara incalzim usor caramelul cat sa fie mai fluid si intr-un vas rasturnam orezul expandat.
4.Cand toate ne sunt pregatite infigem cate un bat de frigaruie in fiecare biluta formata, o dam prin caramel, apoi prin orez expandat .

5.Lasam sa stea putin cat sa se faca lipeala si apoi le dam prin ciocolata topita.

Gata!!!Simplu, dulce si crocant.
Le puteti pastra la frigider pana la 4 zile, desi cred ca n-au sanse sa stea atat.Daca totusi le puneti la rece , scoateti-le cu ceva putin inainte de a le servi sa se mai inmoaie.
                                                          Pofta dulce s-aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...