sâmbătă, 5 mai 2012

Un colt de Rai la Gradina Botanica

Dupa cum ca spuneam continuu cu poze de la Gradina Botanica Vasile Fati din Jibou.
Eu nu am prea avut ocazia sa calatoresc,sunt sigura ca sunt muuuuuulte alte frumuseti superioare in lumea asta,insa eu iubesc orice este din natura,de aceea ,acest coltisor de la Gradina Botanica,mi se pare un loc de vis,un colt de Rai.
Sper sa va placa si voua :-).
Vizionare placuta!


Radacina copacului aceasta avea avea un diametru impresionant.Sunt curioasa cati ani are...

Floricelele astea imi aduc aminte de Baked Alaska a lui Gaby.Exceptionala prezentare!!!

Imi place cum este amenajata zona cactusilor...e foarte reala.

Asta mi-a placut in mod deosebit!

O sera in care doar am pandit...este fara acces :-(

Peisagistica arbustilor e frumoasa si bine ingrijita...imi place!

Zona acvatica...curat,frumos,interesant.


Temutul piranhya.Arata infricosator,nu m-as vrea in apele unde traieste ...pacat ca n-am reusit sa-i fotografiez si dintii uriasi,dar era tare''sprinten'',nu asculta comenzile mele...

Alti pesti frumosi:

Pe aceste scari se urca catre o incapere parca dintr-o alta era,era tare placut acolo.

Sala palmierilor

Prin imprejurimi;

Pagoda asta era de vis.Un loc minunat unde se poate lua masa.

Foisorul acesta la fel...minunat!

Floricelele astea sunt exceptionale...pline de culoare si muuuulte!

Broscutele au fost foarte multe,s-au relaxat la soare. Au dat un concert frumos, dar cam infricosator...scot niste sunte tare ciudate si  foarte stridente!

A fost momentul cel mai intens cand copiii au zarit o soparla.Frumoasa,dar am oroare de ele...

Ornamente ca si acestea impanzesc imrejurimile...tare frumoase!

Copaci frumosi;

Acesta este un Ginko Biloba,n-am mai vazut in realitate.

Panorama iti taie rasuflarea...de vis.Am privit-o minute in sir si tot nu m-am saturat de ea.
In mare...cam atat.
Sper ca v-am convins si cu prima ocazie veti vizita si voi acest coltisor de Rai!
Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...