sâmbătă, 18 mai 2013

Ulei cu plante aromatice

Am ajuns si la capitolul uleiuri si oteturi aromate.In fiecare an am cate o sticluta din mai multe feluri.Nu-mi fac griji ca nu le gasesc intrebuintare caci sincer am la ce,daca nu ,imi vin idei pe parcurs,stiti voi cum e,daca-l ai... il folosesti!
Sincer, cred ca-si va gasi sfarsitul in diverse salate,ciorbe mancaruri etc. 
Cantitatile sunt orientative.
Mult spor va doresc!

Ingrediente:
-ulei de masline
-cimbru
-boabe de piper proaspat zdrobite
-cateva rondele de ardei iute
-1 catel de usturoi taiat feli

Mod de preparare:
1.Intr-o sticluta cat mai draguta punem cimbrul si restul condimentelor.
2.Turnam apoi uleiul de masline si inchidem bine.
3.Facem poza si punem sticluta la pastrat la loc rece si intunecos.

Nota:Este importanta pastrarea in locurile enumerate daca vrem sa avem o culoare frumoasa si pe timp mai indelungat.Lumina influenteaza negativ calitatea si culoarea .Puteti adauga si alte condimente fiecare dupa plac.
Asezonare inspirata!

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...