luni, 20 mai 2013

Lamai murate

Din aceasta reteta voi avea o salata deosebita si sucul sigur va fi dressingul pentru diferite salate sau de ce nu pentru a acri o ciorba delicioasa.
Nu sunt greu de preparat trebuie doar putina rabdare pentru ca ele sa ajunga la un gust dorit.
Mi-a iesit borcanul din poza si inca unul mai mic.
Spor si voua:-)!!!
Ingrediente:
-lamai(cate doriti sa conservati,eu am avut 10 bucati)
-sare dura
-boabe de coriandru
-frunze de dafin
-un betisor de scortisoara
-un ardei iute uscat(ai mei nu s-au uscat inca ,asa ca m-am multumit cu unul proaspat maruntit)
Mod de preparare:
  1. Spalam foarte bine lamaile si apoi le stergem.Le crestam in patru dar nu le taiem de tot .In fiecare taietura punem cate o lingurita de sare.
  2. 2.Le asezam apoi in borcan ,punem printre ele condimentele si le presam foarte bine ca sa lase suc.
  3. 3.Inchidem borcanul si a doua zi repetam operatiunea,le presam din nou sa lase si mai mult suc.Mai facem la fel si zilele ce urmeaza pana lamaile sunt in totalitate acoperite de sucul lor.Cu cat mai repede...cu atat mai bine.Cand sunt complet acoperite inchidem borcanul si il punem la pastrat la frigider.

Nota:Aceste lamai pot sta pana la sase luni.Inainte de a le consuma spalati-le bine pentru a indeparta excesul de sare.Daca cumva in timpul procesului de presare lamaile tot nu produc suc suficient, atunci completati cu suc de lamaie proaspata.
S-veti pofta buna,n-as indrazni sa zic acra:-)))))!

2 comentarii:

  1. Excelent arata lamaile tale murate.
    Mie imi plac la nebunie muraturile, dar asemenea deliciu n-am mai incercat. Abia astept sa pun cateva borcanele. Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rita te astept cu drag sa-mi spui daca ti-au placut.Unii dintre cunoscutii mei au strambat din nas...fiecare cu gustul lui:-)
      Sper sa iti placa!
      Pupik!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...