duminică, 29 iulie 2012

Inghetata de zmeura cu vanilie si arahide glazurate

Timpul este pentru moment inamicul meu numarul 1:-(
Nu-mi ajunge deloc,dar cu toate astea ,ma bucur ca am reusit sa termin de postat aceasta reteta in timp util pentru a participa la Provocarea Dulce Romanie,care este gazduita luna aceasta de Simplu si bun.
Si pentru ca inghetata este acum la putere,n-am rezistat tentatiei de a pregati si eu una incredibil de buna,intr-o combinatie absolut senzationala!!
Pofta racoroasa va doresc!!!!

Ingrediente:
-450 gr.zmeura
-125 g.zahar fin
-zeama de la o lamaie
-1 pastaie de vanilie
-375 ml.frisca
-100 gr.arahide glazurate
-cornete de inghetata

Mod de preparare:
1.Punem intr-un blender zmeura,zaharul,semintele de la pastaie de vanilie,frisca si zeama de lamaie.Le mixam pana totul devine ca o pasta.
2.Pasta o strecuram printr-o sita, apoi o amestecam cu arahidele glazurate maruntite intr-un robot.
3.Punem totul intr-o caserola si o dam la congelator pentru doua ore pana se inghetata.
4.Dupa cele doua ore o scoatem,o punem in blender,o mixam bine si o mai dam la rece pentru inca doua ore.
5.Cand este gata ,o servim in cornete de inghetata sau fiecare cum doreste :-)))
Pofta mare!!!

16 comentarii:

  1. Cu siguranta este foarte buna,arata grozav.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult cum ai servit inghetata, si ce culoare frumoasa are! Ca e buna, nici nu ma indoiesc :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E buna tare Poliana!!!
      Pacat ca trece zmeura asa de repede :-(
      Pup si eu!

      Ștergere
  3. WOW WOW WOW!
    Arata senzational!Fotografiile sunt foarte reusite (ca de obicei)! :*
    Ador inghetata cu zmeura!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina mersi frumos,ma bucur ca-ti plac...da' ia zi cine nu adora inghetata cu zmeura??Oare sa existe cineva?
      Te pup si eu!!!

      Ștergere
  4. Foarte buna! Ce frumos te-ai jucat cu culorile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba inghetata, superba prezentarea:)!!!!Ne-ai prezentat o adevarata fiesta......!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata grozav de bine , bravooo ptr ca ai reusit sa faci atatea preparate ptr provocare !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Imi place de mor zmeura, dar se pare ca acum,de cand cu Provocarea si branza de capra imi place mai mult decat eram obisnuita:-)))
      La fel am patit si cu caramelul lui Andie :-)
      Pup:-)

      Ștergere
  7. mai ai???? daca nu...mare pacat....ce fain ca reusiti sa faceti fata si provocarii si stiti pe unde bantuie...eu is complet pe dinafara...nush de ce...anyway...superbe pozele astea...de inghetata de zmeura nu mai zic nik...te pup
    hai pe fb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata Alice!!!...nu mai am:-))).
      Lasa ca recuperezi tu cu Provocarea:-)
      Vin si pe feisbuc...Pup cu drag!

      Ștergere
  8. Ce inghetata ... ne topim dupa ea :) Vom aplica reteta cat de curand. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place:-))
      Va mai astept!O zi frumoasa va doresc!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...