joi, 5 iulie 2012

Vitamin Just Ice T

Vreme caniculara  nu gluma...deci,normal ca racoritoarele sa fie acum la putere.Dupa postarea lui Andie si impreuna cu excelentul Ice tea primit de la Just t  ,am pregatit o bautura vitaminizanta si racoritoare absolut grozava.Doritori sunt poftiti sa o incerce.
Multumesc mult si frumos prin acesta postare lui Just T Romania si lui Cristina :-))
Pofta racoroasa s-aveti!!
Avem nevoie de :
-fructe proaspete de sezon (zmeura,coacaze negre si rosii,capsune,afine)
-2 plicuri de ceai sweet berry de la Just T
-cuburi de gheata
-cateva felii de lamaie
*Punem fructele si feliile de citrice intr-o carafa,turnam ceaiul rece pregatit dupa instructiunile de pe plic si lasam totul la frigider pentru 12-24 de ore.La servire punem multa gheata si ...ta-daaaaa servim o bautura racoritoare plina de vitamine absolut divina!!!
*Mai multe detalii despre beneficiile acestei bauturi gasiti la Andie ,unde toate's explicate in detaliu(ea are mai mare frecventa la scris ca si mine :)))),mersi Andie!
Enjoy!

8 comentarii:

  1. Si eu vreau un pahar ca mor de cald! :((
    Perfecte pozele! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina ti-as trimite si-o carafa daca ai sta mai aproape :-)))
      Of, distanta asta asa de mareeee :-(((
      Te pup draga,zi faina sa ai!!!

      Ștergere
  2. Tare bine ar merge un pahar din bautura ta,este foarte cald.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred,si la noi azi a fost insuportabil de cald.In masina termometrul imi arata la pranz 39 de grade...nici aerul nu era respirabil,te ardea la nari parca.
      Bautura asta ar trebui s-o purtam cu noi in termos pe caldurile astea.
      O zi faina sa ai.
      Te pup si eu ;-)))

      Ștergere
  3. ohhh, ce dor imi este de un ice tea. Arata senzational la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie!!!Plec la tara si am sa fac unul cu mure,deja s-au copt cateva :-)))
      E tare bun,sincer,m-am obisnuit cu el.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Ce as bea si eu un pahar . Foarte bun, aromat si cu o culoare foarte frumoasa . O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...