luni, 23 iulie 2012

Rosii in saramura

Am avut atatea rosii de toate natiile ca era si pacat sa nu ma bucur de ele si la iarna.Asa ca am ales sa le pun la borcan ....in saramura.Nu stiu cati stiu, dar rosiile au un grad mare de aciditate(un ph scazut)deci, sunt usor de conservat si incredibil de bune la iarna :-)))
Enjoy!
Ingrediente:
-2 kg.rosii de diverse culori sau soiuri
-usturoi (cam 3 catei la un borcan)
-boabe de piper
-boabe de mustar
-boabe de coriandru
-frunze de telina
-tije de marar
-sare dura

Mod de preparare:
1.Spalam bine rosiile,le lasam sa se usuce bine de apa si apoi le asezam intr-un borcan cu gura mare.Printre ele punem condimentele,cam cate o lingurita din fiecare,frunzele de telina si usturoiul intreg sau taiat rondele.

2.Pregatim saramura punand cam 30 de grame de sare la un litru de apa pe foc pana se topeste sarea, dupa care turnam lichidul fierbinte peste rosii.Mentionez ca la orice muratura care cere apa folosesc apa plata ,e mai sigura decat cea de la robinet.

3.Dupa ce am turnat saramura,am acoperit borcanul cu o farfurie si l-am lasat sa stea cateva zile pana a'' fiert'',timp in care rosiile se acresc.Dupa acest timp inchidem borcanul si il punem la frigider sau intr-un loc foarte rece pana la iarna cand le vom consuma.
Pofta buna!
                          

2 comentarii:

  1. Frumos colorate rosiile si pe un platou, langa o friptura, vor da tare bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh...da!!!
      Parca deja imi imaginez o masa ca si cea descrisa de dumneavoastra :-)))
      Cu stima!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...