marți, 1 mai 2012

In recital ...lalelele !


Am facut ieri o mini excursie de-a dreptul fascinanta!!!
Am fost la Gradina Botanica Vasile Fati din Jibou.Este tare frumos acolo,recomand cu mare drag sa o vizitati,nu veti regreta.
Este un loc linistit si plin de relaxare.Mai multe despre ce ofera aceasta minunata Gradina Botanica o sa va povestesc si o sa va arat,maine, intr-o alta postare.Azi vreau sa va zic despre cine a fost vedeta incontestabila a acestui sezon: LALEAUA.
Nu am vazut in viata mea o mai mare varietate de lalelele ca si in acest an...au fost de-a dreptul impresionante,una mai frumoasa ca alta.Lalelele au dat un recital de zile mari,o zic cu toata sinceritatea si fara exagerare!
Mai jos aveti poze cu multitudinea de lalele.Sper sa va placa !
Delectare placuta!


Nu le-am retinut numele la toate ,erau mult prea multe,insa cea care v-o prezint prima, n-aveam cum s-o ignor,este  laleaua Angelique.Spre rusinea mea,nici macar nu stiam ca exista o lalea care se numeste Angelique,dar e  frumoasa tare si ma bucur ca impartim acest nume :-)




In continuare lalele in fel si chip de frumuseti fara egal.














































































11 comentarii:

  1. Eu nascuta in luna Mai , iubesc lalelele...sunt florile mele preferate...
    Pozele tale m-au facut sa-mi aduc aminte de ce iubesc lalelele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nacuta in mai? Pai...spune-ne si ziua :-)
      Da,sunt tare frumoase lalelele,nu-ti dau niciun motiv sa nu le iubesti.
      Poop :-)

      Ștergere
  2. in ultima vreme parca ai posta special pentru mine. Mai intai magnolii, acum lalele, mai ramane sa pui si branduse si m-ai lovit numai in locurile sensibile ;) Astea trei sunt florile mele de suflet. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brandu' draga ,daca asa sta treaba ,atunci si postarea asta e special pentru tine cu mare drag :-).
      O sa zici ca fac intentionat ,sau poate ca e doar pura coincidenta,dar dupa postarea cu Gradina Botanica,pe cuvantul meu ca am pregatit o postare dedicata branduselor.Pozele sunt facute intr-o padure de langa orasul nostru unde am fost si am ramas uimiti de cate branduse erau acolo...era vanata padurea.A fost foarte fain!!!
      Cand vi la mine te duc acolo,o sa-ti rasfeti sufletul cu o mare infinita de branduse.
      Normal sa-ti placa brandusele...nici nu concepeam( din punctul meu de vedere )sa nu ai ca floare preferata si minunatia asta...doar ii porti numele :-)
      Te pup si ma bucur ca-ti place ce am postat.Pe curand!

      Ștergere
  3. Cu adevarat ceva sublim.Sunt asa de frumoase,ca nu am cuvinte.Eu m-am casatorit in luna Mai,si iubesc luna aceasta,este preferata mea pentru ca vine cu intreg alaiul ei de flori.
    Mi-am incalzit sufletul cu minunile acestea.Multumesc mult.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca ti-a placut :-)
      Sa aveti casa de piatra si mult noroc!!!
      Te pup si eu!

      Ștergere
  4. daaa daaa daaa....faine tare gradina din Jibou. mi-a placut ce am vazut acolo can d am fost acum citiva ani....nmoi avem neamuri in Salaj si mergem prin partile alea....
    pupici angelico

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe...daca asa sta treaba ,cine stie poate cand ne vom gasi pe acolo.
      Da de veste cand mergi in Salaj :-)
      Te pup!

      Ștergere
  5. Superbe !! explozie de culoare ,toate frumoase si interesant alcatuite de mana DOMNULUI,sa ne incante ,cele batute sunt... nici nu mai am cuvinte!!multumesc !dorina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti plac,intradevar sunt superbe aceste opere de arta!
      Cele bune si te mai astept cu drag pe la mine:-)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...