joi, 3 mai 2012

Empanadas cu ou

Celebrele placinte mexicane sunt delicioase si cu nenumarate umpluturi.Eu am ales o umplutura mai.. picanta si bine am facut ,ca au fost tare gustoase:-)
Ce ziceti ,va apucati  si voi de o portie?Astept impresii :-)
Enjoy!
Ingrediente:
Aluat:
-500 gr .faina
-200 ml.ulei de masline
-1 ou
-1 varf de cutit de sare
-1 lingurita de zahar
Umplutura:
-200 gr.sunca afumata
-1 conserva de fasole boabe
-1 lingurita praf de chilli
-1 ceapa
-cate un ou pentru fiecare placinta
-sare
-ulei de masline

Mod de preparare:
Aluat:
1.Punem faina inr-un castron,facem in mijloc o adancitura ,punem oul,sarea,zaharul,uleiul de masline si framantam bine.Invelim intr-o folie aluatul si il dam la rece pana pregatim umputura.
Umplutura:
2.Intr-o tigaie calim in ulei ceapa taiata marunt.Adaugam apoi sunca taiata cubulete,si dupa ce se prajeste putin, adaugam si fasolea boabe scursa bine de zeama.
3.Adaugam sare,praful de chilli si mai lasam tigaia pe foc inca 5 minute.Cine doreste poate adauga si verdeata.
4.Scoatem aluatul de la rece si il intindem intr-o foaie subtire si taiem cercuri mai mari(cam 20 cm.in diametru-eu m-am ajutat de o farfurie).Punem umplutura pe o jumatate din suprafata cercurilor ,facem o gropita in mijloc si apoi punem cate un ou.

5.Dam oul cu putina sare ,dupa care inchidem indoind partea libera peste umplutura umezind usor marginile .Apoi cu o furculita presam usor partea exterioara.

6.Ungem placintele cu ou ,le asezam intr-o tava in care am pus hartie de copt si dam tava cuptor, la foc iute pana se rumenesc.
Le servim calde sau ...nici nu mai conteaza sunt la fel de bune!
Pofta mare!

4 comentarii:

  1. O bunatate.Eu fac dar cu alta umplutura.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Umpluturile sunt infinite si de bune ai dreptate chiar sunt!
      Te pup :-)

      Ștergere
  2. Trebuie sa fie o nebunie aceste empanadas....!!!!Arata tare bine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o nebunie Maria!!!
      Am pus emapanadas si la pachetel la scoala :-),sunt tare practice.
      Te pup!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...