sâmbătă, 14 septembrie 2019

Curatenie cu Asevi si Elvila

Cu doi copii, o pisica și un caine, la tara, (dar si in oras) am multe de curățat și spălat.
De multe ori se simte ca un ciclu care nu se încheie niciodată și parca tot există întotdeauna ceva de curățat. 
Ca si orice mamă, am devenit rapid hiperconstientă de toate pericolele care se ascund în gospodărie daca nu mentii o curatenie riguroasa, fapt pentru care, produsele de curățare îmi umplu dulapul sub chiuvetă si niciodată nu știu care este cel mai bine să il folosesc, sau, mai bine zis, nu ma pot hotari care este cel mai bun.
Asevi mi-a venit in ajutor pentru a ma decide care dintre produse sunt cele mai bune si mi-au trimis o parte din produsele lor de curățare si indepartare a petelor pentru a le încerca.


Siiiii...iată produsele si câteva dintre gândurile mele despre acestea:
*Asevi~Balsam de rufe Sensation
Spălatul rufelor....aici pot spune ca este un capitol care imi place tare mult.Ador ca toate hainele, perdelele si lenjeria de pat sa miroasa super bine.
Ei bine, acum am incercat sa vad si cat persista mirosul de la balsamul de rufe, Asevi Sensation. 
Acest produs are un miros răcoritor, super drăguț, hainele raman mirosind bine si cel mai important este ca persista foooarte mult timp.
Neaparat de incercat aceasta varianta...senzationala!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi~Spray Multiusos, pentru suprafete

Când a venit la test, spray-ul Asevi multiusous mi s-a părut deosebit de impresionant. Nu numai că miroase bine, dar, de asemenea, curăță toate petele de suprafață cu ușurință.
Este preferatul meu la curățat pervaze...

masutele de sticla...

usile din intreaga casa...

...si orice suprafata existenta la vedere.
Totul devine super curat cu pânza de microfibră însoțitoare, care parca a fost conceputa special pentru a fi utilizata cu acest produs. 

Curățătorul multifuncțional Asevi vine într-o sticlă cu spray, foarte simplu de utilizat.Doar întoarceți duza și pulverizați în zona care necesita  curățare, lăsați timp de 5 minute, astfel încât curățătorul multifuncțional să funcționeze, apoi stergeti cu laveta.
Personal, prefer comoditatea unei sticle de pulverizare exact ca si aceasta.Jetul cuprinde o suprafata mare si treaba este gata mult mai repede.
Voi trebuie doar sa aveti doua maini dibace care sa poata face fata acestui super spray :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi anticalcar
Avem doar o singură toaletă, pentru toti 4, astfel încât curățarea regulată a toaletei este vitală.Fac asta in fiecare zi, sau la fiecare 2 zile, deoarece urăsc toaletele murdare.
Aici m-am folosit de puterea Asevi antical.
 Mă bucur că l-am testat, întrucât nu este nimic mai rău decât curățarea manuală a unei toalete și mai ales sub bordul vasului, unde pândesc tot felul de lucruri dezgustătoare.
Acesta are un pulverizator care parca ''gâdilă'' vasul de toaleta iar solutia puverizata ajunge in colturile cele mai ascunse ale acestuia îndepărtând orice depunere de calcar.
Deci, e foarte simplu, deoarece nu mai aveti nevoie de alte lavete suplimentare, trebuie doar sa lasati solutia sa actioneze, apoi se spală și toaleta este din nou curată. 
Exact acelasi lucru este valabil si pentru chiuveta si bateria baii.
Depunerile sunt indepartate si cu minim de efort, totul devine stralucitor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

*Asevi Ultra-Detergent pentru vase
Toată lumea din casa este mulțumită de detergentul de spălat vase deoarece chiar funcționeaza bine.
Are un parfum minunat ușor de uleiuri esențiale, dar nu excesiv de puternic.
S-a fixat de minune in bucataria mea si mi-e tare drag de el, deoarece e tare economic.
Produsul este super-concentrat, deci trebuie să utilizați doar o cantitate mică chiar si pentru o cantitate mare de vase. 
PS.Trebuie să le explic mai bine copiilor cărora le place să folosească lucrurile în mod liberal!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi Desincrustante-Pentru rosturi
Esente tari in sticle mici!
Acest super concentrat curata rosturile gresiei si ale faiantei cu o rapiditate uimitoare.
Lasa totul nou, indepartand toate depunerile acumulate, mai ales pe podeaua din gresie.
Acum in casa totul e curat, asa ca, il pun bine, cat de curand il scot din nou la treaba :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi antical~pentru depunerile de calcar

Asevi antical vine într-o sticlă cu spray, simplu de utilizat.Trebuie doar sa întoarceți duza și pulverizați în zona necesară curățarii, lăsați timp de 5 minute pentru ca spray-ul să funcționeze efectiv, apoi curățați-l cu apă caldă.
Spray-ul are miros frumos curat, deci, înseamnă că bucătăria va capata miros proaspăt și curat, asta ca sa nu mai pomenesc de stralucirea lasata.
Pulverizarea de suprafață a scăpat foarte repede de grăsimea acumulată în bucătărie. Avem nevoie doar de un spray ușor, cateva minute de relax și o mana dată lejer pentru a șterge.
Așadar, părerea mea generală despre Asevi Antical este foarte simpla:într-adevăr este minunat si sunt sigur că îl voi avea ca partener de fiecare data când curăț bucătăria.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi Degresant
Nu intentionat am lasat la urma artileria grea:Asevi Degresant.
Eu cred ca cu toții avem un singur lucru pe care urâm să îl facem și acela este cand trebuie să curățăm bucătăria, în special aragazul si cuptorul.
Dacă aveți anumite perioade ale anului în care bucătăria este mai folosită decât oriunde altundeva, fără îndoială că veți fi în aceeași situație ca mine:bucătăria, în special aragazul este mai mult nevoit să fie curățat mai des decât orice altceva.
Asevi degresant este solutia cea mai perfecta!
~~~~
Pe langa faptul ca in bucatarie este criminal de folositor si eficient, trebuie sa am grija si de anexa casei, cea care ma duce si ma aduce, adica masina.
Nu intotdeauna merg la spalatorie, mai ii fac si eu cate un dus din cand in cand si partea cea mai grea mi se pare cand ajung la curatat jantele acesteia.Sunt cateodata unsuroase si greu de curatat, dar, cu Asevi degresant, doar stau si privesc :))))face treaba in locul meu.Eu doar trebuie sa clatesc la final si apoi sa stau sa admir cat de bine si frumos a curatat Asevi totul...si mai ales ce fruumos straluceste.
Cu incredere inainte...Asevi Degresant!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi Mobila si Parchet

Aceasta ''licoare'' se ocupa de tot ce tine de mobila si parchet.
Miros fin, relaxant si stralucire fina...cam asa ramane in urma lui.In plus, ingrijeste lemnul, nu il ataca spre degradare.
Este un aspect de care tin cont deoarece mai toata casa este cu parchet si mobila si merita ingrijirea necesara, nu-i asa?
Mi-a placut mult, atat mie, cat si lui Parfumel, pisica noastra :)
Ce bine e cand peste tot e curat, nu-i asa?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Asevi Solutie Pardoseli

Asevi solutie de pardoseli cu aroma de portocala este probabil cea mai buna alegere pe care o putem face cand vine vorba despre pardoseli.
Limpezeste super bine, iar aroma lasata este mirifica, exotica, speciala.
Imi place :)
Si...cam atat a fost!
În general, sunt foarte impresionata de performanța acestor produse si le-aș recomanda cu siguranță oricui dorește să curețe bine intreaga casa.
Sper ca v-am convins si va multumesc ca v-ati lasati purtati in casa mea.
Cu drag, va imbratisez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...