marți, 2 octombrie 2012

Pizza Acadele

O idee potrivita pentru o aniversare de copiii...si nu numai.Ai mei au fost foarte incantati;cel mic tinea acadeaua pizza in mana,a muscat consistent din ea si zice...''i-am iupt otiu''  :-)))))
Enjoy!
Ingrediente:
Aluat:
-400 gr.faina
-250 ml. apa
-2 linguri de ulei
-2 linguri de zahar
-1 lingurita sare
-10 gr.drojdie

Topping:
(poate varia in functie de preferinte ...care sunt nelimitate)
-4 fire de carnaciori
-150 gr. mozzarella bilute
-150 gr.cascaval
-150 gr.muschi file
-ketchup
Mai avem nevoie de:
-bete de frigarui de 20 de cm. lungime.

Mod de preparare:
1.Intr-un castron punem faina,sarea,zaharul,drojdia si in mijloc facem o adancitura unde punem apa calda si uleiul.Framantam bine cam 5-10 minute dupa care acoperim vasul cu un prosop si lasam la dospit cam 40 de minute.
2.Dupa acest timp intindem aluatul cam de 1/2 cm.grosime si decupam cercuri cu un pahar.Ungem cercurile rezultate cu kethcup si apoi punem pe fiecare rondele de mozzarella,rondele de carnaciori si fidelute de muschi file.Eu le-am dat forma unor fetisoare.

3.Razalim cascaval deasupra si apoi infingem in fiecare cate un bat de frigaruie.

4.Le asezam in tava si dam tava la cuptor la foc iute pana se rumenesc frumos.
                                              Gata copiii...poftiti la masa!


Puteti incerca si varianta spiralata.Am procedat asa:

                                                         Pofta buna si distractie placuta!!!

10 comentarii:

  1. Ce idee super!!! Asta chiar trebuie sa o memorez pentru petrecerile celui mic. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minune ai mai facut? Mi-as fi inchipuit orice, dar pizza pe bat in nici un caz. Esti foarte ingenioasa. Copiii tai cred ca sunt tare fericiti cu asa o mamica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo Rita mersi de aprecieri!
      Da,micutilor mei le plac toate chestiile astea mai fistichii:-))))
      Te pup!

      Ștergere
  3. Ce idee interesanta !!! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...