sâmbătă, 6 octombrie 2012

Ciorba de vacuta

Dintre toate ciorbele care exista,ciorba de vacuta este preferata mea!
O mananc cu mare drag oricand,mi se pare cea mai savuroasa si cea mai gustoasa.Niciodata nu voi refuza un bol de ciorba plin de legume gustoase si de carnita frageda...mmmm...deja imi fac pofta singura aici descriind aceasta minunatie de ciorba.
Daca reusiti vreodata sa o faceti la ceaun,atunci va asigur ca veti avea un festin pe cinste:-))))
Enjoy!!


Ingrediente:
-1 kg.carne de vita
-2 morcovi
-1 telina potrivita
-1 radacina de patrunjel
-1 radacina de pastarnac
-1 gulie potrivita
-1 ceapa
-150 gr.mazare
-1 mana de varza taiata fidelute fine
-0.300 ml.suc de rosii
-1 legatura leustean proaspat
-sare si piper
-ulei

Mod de preparare:
1.Spalam carnea de vita si o taiem cubulete marunte.O punem intr-o oala cu apa si o lasam pana da un clocot,apoi aruncam apa,punem alta noua,cam 3-4 litri si punem oala inapoi pe foc.Lasam sa fiarba la foc mic cam o ora ,timp in care mai spumam daca se ridica spuma la suprafata.
2.In timp ce carnea fierbe,in alta oala calim in ulei ceapa pana devine sticloasa.Adaugam apoi morcovul,telina,pastarnacul,patrunjelul,gulia taiate cubulete potrivit de mari,le calim bine,dupa care punem toate legumele calite la zeama cu carne si mai lasam sa fiarba cam 30 de minute.
3.Dupa acest timp,punem varza,mazarea,cartofii si mai lasam sa fiarba la foc mic,cam alte 30 de minute pana  carnea si toate legumele sunt patrunse.
4.Potrivim gustul de sare,condimentam cu piper dupa gust,adaugam sucul de rosii si mai lasam sa fiarba inca 5 minute.
5.Cand totul este gata,oprim focul, adaugam leusteanul tocat marunt si servim fierbinte alaturi de un pipernicit  ardei iute.
          Pofta mare va doresc !!!!


12 comentarii:

  1. Pozele sunt absolut superbe!Mi-ai starnit o pofta de nedescris...

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunata ciorbita asta,arata grozav,si eu o ador!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioi ce zama ai trantit tu acolo...si ce pofta mi-a facut...foarte bun !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In weekend trage si tu una la ceaun acolo in paradisul tau de la munte.Iti vei potoli pofta instant:-))
      Te tzuc!

      Ștergere
  4. Pentru mine mirosul de leustean proaspat alaturi de o ciorba de vacuta este irezistibil!Frumoasa prezentare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      La fel sunt si eu cu leusteanul... e ''boala'' mea:-)))

      Ștergere
  5. Prima poza este ff frumoasa! Sinecr nu m-am uitat deloc la reteta, pozele fac totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i bai ca nu te-ai uitat la reteta...cand iti vine pofta si chef sa o faci,o sa revii:-)))
      Ma bucur ca iti place poza.
      Te pup!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...