duminică, 29 octombrie 2017

Lilieci dulci Sun Food, pentru Halloween~Sun Food Halloween Bats

Se apropie Halloween-ul! 
Imi place si mie sa fiu în "trend" și să ma pregătesc pentru aceasta sarbatoare.
Fiind mai selectiva cand vine vorba de Halloween, promovez doar ce imi place, mai exact, partea drăgălașa și distractivă a acestei sărbători, cea cu dovleci sculptați,  lilieci, sau mini fantomițe drăguțe.
Nu îmi place partea macabră deloc, asta ca să ne înțelegem😉!
Pentru Halloween-ul acesta site-ul www.sunfood.ro,  mi-a pus la dispoziție o gamă largă de conserve din care să pregătesc ceva dulce, sau sarat, specific acestei sarbatori.
Eu am ales conserva de ananas bucati, din care am pregătit niște deserturi ciocolatoase sub formă de lilieci.Efectul final este super, copiii au fost tare încântați.
Am sculptat dovleci, am mai pregătit niște mini pizzete în formă de fantomițe și gata...petrecerea poate sa vină.
Ce ziceți?  Sărbătorim împreună? 
Nu uitați sa faceți și voi o vizită pe pagina de Facebook Sun Food ca sa fiți la curent cu noile produse, dar și cu cele mai gustoase și arătoase rețete. 
Buu-huuuu! Halloween distractiv sa aveți😱!  


Ingrediente:
-1 conservă de ananas Sun Food
-1 pachet mare de biscuiți Oreo
-200 gr. ciocolată neagră
-50 ml. frișcă
Mai avem nevoie de:
-forme de silicon pentru bomboane, sau pentru mini muffins
-hârtiuțe pentru bomboane
-pastă de zahăr albă, albastră și neagră pentru ochi

Mod de preparare:
1.Desfacem conserva de ananas Sun Food și o scurgem bine de zeamă.
2.Fructele de ananas le tăiem în bucățele mici și le stoarcem apoi bine cu mâna.Le punem deoparte într-un castron.
3.Desfacem pachetul de biscuiți Oreo, luam câte o jumătate de biscuite și o tăiem în două cu mare grija deoarece sunt foarte sfarâmicioşi.Ce rezultă sunt aripile liliecilor.Pregatim cam 20-24 astfel de bucăți.
4.Restul biscuiților îi sfărâmăm cu mâna în castron, peste bucatile de ananas.
5.Amestecăm apoi cu o lingură de lemn până compoziția începe sa se lege.O punem deoparte.
6.Într-o craticioară punem ciocolata și frisca. Topim totul la foc mic până obținem un amestec omogen și mătăsos. Luăm de pe foc și lăsăm să se tempereze.

*Începem să asamblam desertul;
1.Umplem de trei sferturi formele de silicon cu amestecul de ananas și biscuiți.
2.Deasupra punem cu lingura ciocolată topită.Scuturam bine formele să se așeze ciocolata printre fructe și biscuiți  și apoi dăm formele la rece pentru 1-2 ore.

3.Cât timp stau deserturile la rece, facem din pasta de zahăr ochișorii liliecilor.
4.Scoatem apoi de la rece desertul cu ananas și Oreo.
5.Așezăm deasupra de o parte și de alta câte doua jumătăți de biscuiți Oreo.Acestea vor fi aripile.
6.Punem apoi ochișorii din pastă de zahăr  și gata....liliecii noștri sunt gata și petrecerea de Halloween poate să înceapă.
Buu-huuuu!...poftă mare să aveți! 

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...