luni, 3 decembrie 2012

Conserva de peste

O conserva sanatoasa, facuta in casa pe care o putem pregati in orice perioada a anului.
Este delicioasa!
Ingrediente:(8 borcane)
-2 kg. de peste (de care doriti)
-200 ml. otet
-5-6 foi de dafin
-sare si piper
-ulei
-apa
Mod de preparare:
  • Pentru inceput spalam si curatam pestele de oase.Fileurile rezultate le condimentam cu sare si piper.
  • Intr-o tava punem ulei cat sa acopere tot fundul.
  • Asezam  apoi fileurile de peste, punem foile de dafin, otetul, apa cat sa le acopere si acoperim tava cu un capac.
  • Dam tava la cuptor, foc mic,pentru 3 ore.
  • Dupa acest timp, gustam pestele de sare si piper si daca este cazul mai il condimentam pana ajunge la gustul dorit.
  • Punem apoi conserva in borcane sterilizate si le sigilam capacele.
  • Asezam borcanele intr-o oala, punem apa pana ajunge la gura borcanelor si le dam la dunst, la foc mic pentru 2 ore.
  • Dupa acest timp, le lasam sa stea in apa in care au fiert pana a doua zi cand le putem pune in camara.
  • Consumam conserva de peste dupa 3 saptamani, atunci este mai gustoasa si aromele s-au combinat bine.
Alaturi de ceapa rosie, sau lamaie aveti la indemana o gustare rapida sanatoasa si delicioasa:-)
                                                         Pofta mare va doresc!!

18 comentarii:

  1. Sint sigura ca este delicioasa, ca apetisanta se vede clar ca e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este Kyra!M-a surprins si pe mine gustul foarte placut.Le place si copiilor foarte mult!
      Mersiiiii!

      Ștergere
  2. Trebuie neaparat testata!Tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Preparatele sunt sigur foarte bune, dar prezentarea este de exceptie. Felicitarile mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghiocel,scaunelul eu l-am facut...mi-e tare drag:-)

      Ștergere
  4. Arata minunat!
    Neaparat trebuie sa o testez si eu!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-e nu-mi prea place pestele...dar chestia asta arata tare bine. Trebuie sa fie delicios !!! Daca mai ai trimite rogu-te un borcanel si la mine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am doua borcane,trimit si la tine unu,dar trimite odata adresa aia...de asta vara o tot trimiti...!!!
      Pup:-)

      Ștergere
  6. Arata grozav si nu ma indoiesc nicio secunda ca n-ar fi gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. IMi place mult cum ai facut conserva de peste! Am sa incerc si eu.
    Sarbatori frumoase iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Un preparat de exceptie, cu o prezentare pe masura ;) Draga mea, m-ai ajuta foarte mult daca mi-ai spune ce fel de peste ai folosit tu. As vrea sa fac exact reteta ta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patricia multumesc frumos pentru aprecieri;-)
      Se poate folosi orice peste,iese la fel de buna.
      Eu am avut un crap mare pe care l-a pescuit cumnatul meu.Am mai facut apoi si din pangasius ...a iesit la fel de gustoasa:-)
      Te astept cu impresii ,abia astept sa vad daca ti-a placut:-)
      Multumesc pentru vizita,sa mai vi pe la mine!
      Cu drag:-)

      Ștergere
  9. foarte buna si usor de facut!!! Eu am o reteta cu ceapa si morcov. Dar vreau sa incerc si reteta ta!!te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Lilian vreau sa sa stiu si reteta dumneavoastra,imi place sa incerc tot felul de mancaruri noi.
      Va astept sa-mi spuneti daca v-a placut!
      Cele bune:-)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...