sâmbătă, 20 aprilie 2013

Otet cu ardei iute

Pentru ca esentele tari se tin in sticle mici, va arat cel mai pipernicit dintre toate licorile aromatizate pe care le-am pregatit.Inca habar n-am la ce-l voi folosi, la salate,la acrit ciorbe,habar nu am,dar stiu sigur ca-mi va veni mie o idee:-)...sper.
Sau poate ma ajutati voi si imi sugerati ceva:-)
Ingrediente:
-5 bucati ardei iute taiat rosu si verde
-1-2 crengute de cimbru proaspat
-otet(cat cuprinde sticla)

Mod de preparare:
1.Spalam foarte bine ardeii si apoi ii lasam la scurs.
2.Ii taiem rondele ,ii curatam de samburi si apoi punem rondelele in sticlute dragalase pana aproape de gura sticlei.Pe margine punem si crengutele de cimbru.
3.Turnam deasupra otet pana sticla este plina,inchidem bine si le punem la pastrat.Rezista foarte mult timp!

Cum spuneam,ideile de folosire vin... pe parcurs:-)
S-aveti spor si pofta iute!

2 comentarii:

  1. si eu prepar asa ceva , dar dopul tau...m-a dat gata !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-))))sincer sticluta am gasit-o la tara ,dar fara dop,asa ca am improvizat:-)
      Te pup Coco!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...