luni, 5 noiembrie 2012

Desert cu castane


Niciun desert nu poate reda aroma toamnei mai bine decat acesta...garantat!!!

Ingrediente:
-150 gr.unt
-250 gr.piure de castane
-150 gr.biscuiti macinati
-150 gr. zahar pudra
-3 linguri de rom(sau o lingurita esenta de rom)
-pudra de cacao
-optional ,nuca macinata

Mod de preparare:
1.Amestecam untul cu zaharul pana e spumos.Adaugam biscuitii ,piureul de castane si romul.Eu as fi pus si nuca dar n-am avut timp sa o sparg ,sa o curat...etc, asa ca am renuntat.

2.Omogenizam totul bine si daca e putin mai tare mai adaugam putin lapte.
3.Din aluatul rezultat modelam bastonase potrivit de subtiri ,sau bilute ,sau ce forme vreti sa dati acestui desert, pe care ,le tavalim apoi prin pudra de cacao.

4.Punem desertul rezultat la rece pentru cel putin doua ore, dupa care il servim.
                                                                    Pofta buna!!

10 comentarii:

  1. Interesant! Trebuie sa incerc si eu niste castane. Am sa ma intorc dupa reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ti-am mai spus ca sun fan piure de castane :P deci voi incerca negresit acest desert ;)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. farfuria aia mare,am luat-o si am plecat cu ea !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Castanele sunt una dintre slabiciunile mele de toamna. Iti multumesc si pentru reteta de piure de casa! Cat priveste bomboanele, le-am facut si devorat in doua zile. Au fost tare bune! Mi-au adus aminte de fabuloasele parajituri-cartof pe care le gaseam in copilarie, la cofetarii. Si chiar daca am reteta de "cartofi", bomboanele tale sunt mult mai aproape de gustul acela. Aproape identic. :)

    Simplu, satios si bun, intr-o prezentare de exceptie! Un foarte frumos si cald portret al toamnei "intr-un pahar". Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Roxana si ma bucur ca ti-au plaut!Te mai astept cu mare drag pe la mine!Pup:-)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...