marți, 7 august 2018

Pranz cu prietenii si o ''Salata de paste cu porumb Sun Food si ton''

În sfârșit vară! Vară adevărată! 
Și pentru că am așteptat de mult timp acest moment, pe lângă concediul propriu zis și ieșirile aferente în aer liber, mi-am zis că este neapărat să organizez și un prânz cu prietenii pentru a mai schimba câteva vorbe, pentru a ne mai relaxa și de ce nu, pentru a mai afla rețete noi, trenduri noi in materie de gastronomie aduse de prieteni de peste hotare.
Așa am făcut si eu. 
Ajunși în țară, rudele mele și prietenii de pe plan local am pus la cale un prânz cu mâncăruri delicioase și o cantitate generoasă de amintiri de depănat. 
Am pregătit pentru cei dragi ai mei multe rețete gustoase la care mi-au săritîn ajutor prietenii de la Sun Food cu conservele lor delicioase pe care îi găsiți pe site-ul www.sunfood.ro, sau pe pagina lor de facebook .În discuțiile mele era musai să îi pomenesc și pe ei, deoarece îmi sunt tare dragi❤. 
Am pregătit aperitive, salate, o delicioasă ciorbă de legume, o friptură irezistibilă și un tort cu zmeură si ananas de la Sun Food .
Piesa de rezistență a fost salata de paste cu ton și porumb de la Sun Food.
Mai jos vă scriu cum am pregătit-o pentru că e păcat să nu o încercați, la cât este de bună. 
Am mers la țară, locul meu de relaxare, și am pregătit un decor de vis și o masă copioasă pe cinste.Ne-am adunat toți, am povestit, am mâncat, ne-am relaxat și am petrecut o zi minunată. 
Vă invit să faceți și voi o incursiune în lumea mea minunată, la un prânz alături de prieteni.
Enjoy!


Ingrediente:
-1 cutie de paste penne Barilla
-1 cutie de porumb Sun Food
-2 conserve de ton bucăți în suc propriu
-1 pungă de legume mexicane asortate
-1 mână de salată verde
-1 lămâie
-1 cățel de usturoi
-300 gr. maioneză
-1 legătură de mărar
-sare și piper

Mod de preparare:
*Pentru început...
1.Desfacem conserva de porumb Sun Food și o scurgem bine de zeamă .
2.Desfacem apoi conservele de ton, le scurgem de zeamă și apoi le stoarcem bine cu mâna de sos.
3.Salata verde o tăiem fâșii fine.
4.Mărarul îl tăiem mărunt.
5.Legumele mexicane le fierbem în apă cu sare, apoi le punem la stors.
6.Usturoiul îl curățăm și îl dăm prin răzătoarea mică.
7.Pastele le punem la fiert în apă cu sare,  le scurgem bine de apă și le lăsăm la răcit.
8.Stoarcem lămâia și punem sucul deoparte.

*Pregătim salata;
1.Într-un castron mare și încăpător punem pastele, legumele mexicane, salata verde, jumătate din conserva de porumb Sun Food, tonul, mărarul, maioneza, zeama de lămâie și condimentăm totul cu sare și piper.
2.Amestecăm bine cu două linguri de lemn.
3.Răsturnăm salata în boluri și așezăm deasupra porumbul rămas din conserva Sun Food.
4.Decorăm, dacă dorim, cu frunzulițe de mărar și apoi salata este gata, pregătită pentru a fi servită.

Poftă mare vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...