luni, 19 octombrie 2015

2.Ce înțelegem prin sistemul de vidare FoodSaver și siguranța alimentelor?

2.Ce înțelegem prin sistemul de vidare FoodSaver și siguranța alimentelor?

Sistemul de vidare FoodSaver și siguranța alimentelor se referă la procesul de ambalare care prelungeste cu de 5 ori mai mult timp valabilitatea alimentelor fata de varianta fara vidare.
Prin acest procedeu se elimină aerul care este principala cauză în deshidratarea, pierderea aromei şi prospeţimii alimentelor şi apariţia arsurilor de congelare.

De asemenea, eliminarea aerului poate opri dezvoltarea microorganismelor care pot aduce o multime de probleme.Aerul este inamicul prospeţimii, oxigenul şi umezeala provocând alterarea alimentelor.
Prin eliminarea aerului din recipiente, sau pungi, se evita oxidarea si astfel se prelungeşte cu de 5 ori mai mult perioada de prospețime a alimentelor depozitate fie în congelator, fie in frigider, sau dulapuri.Orice metoda de pastrare alegem, prin sistemul de vidare FoodSaver alimentele se mentin proaspete de până la 5 ori mai mult timp, versus varianta tradițională de conservare.
Unele alimente se pot pastra în congelator pentru luni, chiar ani de zile, fără nici o arsură de congelare.

Putem pregati ingredientele pentru pachetelul de scoala chiar si pentru toata saptamana caci ingredientele vor ramane la fel de proaspete.
-mezelurile...

-branza;

Cu FoodSaver putem congela alimente în porţiile dorite, putem marina carne şi peşte în doar câteva minute în loc de ore si nu in ultimul rand putem sa ne bucuram de fructele şi legumele preferate pe tot parcursul anului, chiar şi atunci când acestea sunt în afara sezonului.
Pentru ca mie imi place ca tot ce am in gradina de la tara sa conserv pentru iarna, acest sistem de vidare este cel mai pretios ajutor al meu.
Incep sa il folosesc inca din primavara cand apar primele fructe si pana toamna tarziu cand da bruma.
Pe tot acest parcurs eu videz fiecare ingredient in parte deoarece stiu ca in acest mod voi prelungi cu de 5 ori mai mult timp valabilitatea alimentelor fata de varianta fara vidare, lucru care ma bucura tare.

Pe langa toate acestea este extraordinar faptul ca se pot vida toate bunatatile din porcul de Craciun.Slanina mea va avea acelasi gust sublim si peste o perioada indelungata de timp datorita acestui sistem de vidare Food Saver.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce aroma vor avea carnatii si caltabosii...mmmm:)

-slanina afumata cu usturoi;

Siii de exemplu, daca am nevoie la vreo sedinta foto de una doua crengute proapspete de cimbru si nu il gasesc la piata sau in marile magazine, nu am niciun stres, caci eu il am la fel de proaspat, vidat si congelat prin sistemul de vidare FoodSaver.
Nu-i asa ca este grozav?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...