sâmbătă, 14 decembrie 2019

Nostalgie fara zahar cu Edulcorem Stevia ♥

Bine v-am găsit dragi prieteni!
Acum în prag de sărbătoare, la inițiativa prietenilor mei, am primit o provocare de a participa la campania Edulcorem Ștevia, "Nostalgie fără zahăr" .
Tema acestei campanii este întoarcerea în timp, undeva prin anii 50, printr-o prezentare retro în care să savurăm un desert dulce, cam de aceeași vârstă, îndulcit cu Edulcorem Ștevia. 
Edulcorem Ștevia este un îndulcitor 100% natural din Stevia Rebaudiana si Eritritol. 
Este perfect pentru prăjituri, sau băuturi calde și reci. Este stabil la coacere, fierbere, sau congelare. Nu fermentează și cel mai important este că nu are gustul amărui specific altor îndulcitori.Are o putere de îndulcire dublă față de cea a zahărului . Are zero calorii și indice glicemic 0, fiind recomandat în cure de slăbire, sau pentru persoanele ce suferă de diabet. Nu conține materii prime modificate genetic.
Cu un excelent raport calitate-preț , Edulcorem Ștevia a fost creat tocmai pentru a răspunde așteptărilor celor care au restrictii alimentare, dar își doresc dulciuri sănătoase , la preț accesibil! 
Edulcorem Ștevia vine pe piață în două variante:
1:1 - putere de îndulcire similară zahărului ;
1:2 - putere dublă de îndulcire față de zahăr .🙂.)
Pe toate le gasiti pe site-ul nosugarshop.ro.
Enjoy!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acum o să vă povestesc și cum l-am folosit eu. 
M-am tot gândit cum să transpun această temă retro și în final am găsit soluția. În câteva poze o să vă arăt cam cum ar arăta o zi nostalgică, fără zahăr, din punctul meu de vedere.
~~~~~~~
Dimineața, mă trezesc cu o poftă  nebună de ceva dulce, ceva care să îmi amintească de copilărie.Mai evidente și mai semnificative copilăriei mele ca și prăjiturelele Sarah Bernard nu cred că există pentru mine, care sunt o mare amatoare de dulciuri cu nucă și bezea.
M-am hotărât sa le pregătesc, așa că, fac lista și mă pun pe treabă. 
Ies întâi la cumpărături... de fapt, merg la curier să îmi iau coletul primit, adică zahărul dulce Edulcorem Ștevia, sau îl comand din timp de pe site-ul nosugarshop.ro, care are cele mai super produse de acest gen. 
Apoi dau o fugă la piață după nuci, ouă și alte câteva chițibușuri care mai îmi lipsesc.
Consult lista constant ca nu cumva să mă întorc acasă fără ceva... E destul de scurtă, dar vreau să aleg tot ce cumpăr cu mare grijă.
Într-un final termin, relaxată după plimbarea care a fost o delectare, deoarece îmi place mult să fac piața. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ajung acasă, îmi pun sortul Edulcorem Ștevia primit în dar de la prietenii mei. 

Mă dau la treabă și încep să sparg nucile pe care le-am ales cu grijă de la piață. 
Apoi bat bine bezeaua până stă pe tel și cât timp usuc bezele la cuptor, pregătesc delicioasa cremă. 

După aproximativ o oră , deschid cuptorul și dau de cele mai arătoase bezele, uscate, crocante si deosebit de albe.

Le umplu cu crema pregătită, le tăvălesc prin nucă măcinată și apoi le dau rece. 

Cu greu mă abțin să nu ma dau la ele, dar trebuie neapărat să stea puțin cu crema la rece.
Mai jos vă las și rețeta acestor pufosenii crocante 😉. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Între timp ma pregătesc să servesc un ceai, sau o cafea îndulcite cu Edulcorem.
Fie că aleg comprimatele Edulcorem, fie că aleg stick-urile de zahăr, în final tot zero calorii va avea bautura mea.

Prăjiturilele Sarah Bernard sunt gata, deci pot să îmi iau câteva cu mine să le savurez alături de ceaiul și cafeaua pe care abia aștept să le servesc ca un moment de respiro, de pauză , după ce am bătut atâta la bezeaua aia🙄. 


 Am luat cu mine și aparatul foto să fac un shooting prăjiturelelor, că tare bine arată.

Atmosferă relaxantă, liniște, ceai, cafea, prăjiturele... Ce altceva mi-aș mai putea dori? 
Ah...ceva nostalgic. Aici cu siguranță intră Crăciunul, deoarece este Sărbătoarea care mă scoate din orice stare negativă, mă relaxează, mă transformă, mă face Zen.
Nostalgia vremurile trecute când împodobeam bradul nu pot să o uit niciodată. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Asa că , am mers acasă și m- am dat la treabă . Brăduțul meu arăta minunat după câte ore de lucru. 
Și acum ziceți și voi... nu-i asa că merit din nou un moment dulce de răsfăț? 
O ciocolată caldă, îndulcită cu Edulcorem Ștevia, la căldurica șemineului, la luminițele bradului ascultând colinzi. 
Minunat! 

Dar în acest timp de relaxare nu îmi odihnesc de tot mintea pentru că, cuminte, bună și silitoare fiind tot anul vreau să scriu și Moșului să îmi ducă ceva frumos, ceva dorit de mult. 
Ce este, nu știu dacă pot spune că aș strica surpriza, dar cu siguranță o să vă arăt 😉. 

După ce am bifat și scrisoarea pe listă, pot spune că ziua mea s-a încheiat într-un mod cât se poate de plăcut. 
Cam așa ar arăta o zi nostalgică, fără zahăr în această lună care este preferata mea din an. Toate lunile și anotimpurile sunt frumoase, dar ca luna decembrie, ca și iarna, nu cred că îmi transmite atât de mult nicio lună , sau anotimp din an. 
Sper că v-a plăcut povestea mea, sper că am reușit să vă transmit măcar o parte din ce înseamnă pentru mine nostalgie, relaxare, împlinire. 
Multumesc mult lui Stephanie pentru răbdare si dăruire, cea care m-a ajutat sa imi transpun povestea in imagini si a pozat pentru mine, pentru ໒( ♥ ◡ ♥ )७.
Să ne auzim cu bine dragi prieteni, Sărbători fericite tuturor și dacă vă doriți și voi o zi nostalgică fră zahăr, un cadou de la Edulcorem sub brad, nu uitați că de aici puteți comanda cele mai super produse. 
V-am pupat 😘! 

Si după cum v-am promis, aici este și rețeta 
prăjiturelelor Sarah Bernard.
Ingrediente:
*Bezea:
-3 ouă
-300 gr. Edulcorem Stevia
-câțiva stropi zeamă de lămâie
-100 gr. nucă măcinată
*Crema:
-1 pachet de unt
-3 gălbenușuri
-200 gr. Edulcorem Stevia
-50 gr. cacao
-nucă măcinată pentru tăvălit

Mod de preparare:
*Bezea:
1.Separăm cu foarte multă atenție albușurile de gălbenușuri în așa fel încât să nu cadă deloc gălbenuș în albuș, altfel, poate ne va fi compromisă toată treaba de acum înainte.
2. Într-un vas ( numai să nu fie din plastic) pe care înainte l-am șters cu oțet pentru a fi sigură că este nicio urmă de grăsime, punem albușurile lăsate la temperatura camerei și le batem până formează ușoare vârfuri .Încorporăm treptat zahărul și batem până se topește, dar fără pauză,  până obținem o spumă groasă, țeapănă și sclipitoare.Spuma este gata de bătut când întoarcem vasul în jos și nu cade.
3.După acest procedeu, punem vasul cu bezea pe baie de abur bătând în continuare până se încălzește ușor bezeaua, nu foarte tare, cât să fie călduță.Putem verifica cu degetul.
4.Luăm de pe foc vasul cu bezea și adăugăm apoi treptat câte o lingură de nucă și învăluim ușor cu o spatulă totul de sus in jos.
5. Când este gata și perfect omogenizat totul, punem bezea într-un poș .Pregătim o tavă în care am pus hartie de copt, sau cine dorește o poate unge cu unt și tapeta cu făină .Acest pas este necesar altfel riscăm să nu mai putem dezlipi prăjiturelele de tavă .În tava astfel pregătită, șprițăm rozete micuțe și egale de bezea.
6. Dăm tava la cuptor la cea mai mică treaptă până se usucă, pentru aproximativ o oră .Le puteți verifica ...sunt gata când sunt crocante la exterior și sună a gol când sunt bătute ușor cu degetul, sau se dezlipesc ușor de pe hârtie .Trebuie ca apa să se evapore doar atat cât desertul să se întărească și să fie aerat.Oprim cuptorul și le lăsăm să se răcească .
Nota:De reținut că doar după o oră deschidem ușa să le verificăm !Dacă faceți cantitate mai mare, cât timp coaceți un rând de bezele, restul spumei păstrați-o la frigider până îi vine rândul.

Crema:
1.Amestecăm într-un vas pe baie de abur gălbenușurile cu zahărul , cu cacaua si batem bine până compoziția se încheagă și se îngroașă .Luăm de pe foc și o lăsăm să se răcească.Separat batem untul spumă și după aceea, adăugăm câte o lingură din amestecul de gălbenușuri (și nu invers)continuând baterea până ne rezultă o cremă fină, uniformă.
2.Lipim câte două bezele cu baza una de alta și apoi le dăm prin nuca măcinată.
Mai putem să lipim bezelele vârf la vârf să le ungem de jur împrejur cu cremă până le dăm forma unui cilindru și apoi să le dăm prin nuca măcinată. De data aceasta eu am ales a doua variantă.
3.Punem prajiturelele la rece.Gustul maxim îl au când sunt servite reci.
S-aveti poftă! !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...